fbpx

Betaling og faktura

Før du legger inn din bestilling

For å fullføre din bestilling er det tre enkle steg å følge i kassen:

  1. Se over at handlekurven din har riktig antall og de varene du skal ha.
  2. Velg ønsket fraktmetode. “Klikk og hent” om du ønsker å hente produktet i vårt galleri, eller frakt via Posten enten i rør eller som lerret/innrammet.
  3. Velg ønsket betalingsmetode.

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på postkassen. Hvis ikke, er det en sjanse for at pakken heller ender opp på nærmeste postkontor/post i butikk. Pakker som ikke får plass i postkassen vil alltid uansett havne på nærmeste postkontor/post i butikk. Dette vil gjelde i de aller fleste tilfeller for våre produkter grunnet størrelse og/eller vekt.

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding på e-post. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.

Har du en rabattkode må denne legges inn i rabattkodefeltet når du er i kassen. Denne må aktiveres før du fullfører kjøpet.

Velg mellom flere trygge betalingsalternativer

Vipps

Enklere blir det ikke! Bruk mobilen og betal via appen Vipps. Legg inn telefonnummeret ditt etter du har valgt betalingsmetoden. Du vil så motta et betalingsvarsel på telefonen som må godkjennes. Og vipps! Så har du betalt.

Kortbetaling

Betal med Visa eller Mastercard! Kjøpssummen trekkes fra kortet samme dag som bestillingen blir gjort. Alle betalinger med kort håndteres av Klarna via Klarna Checkout. 

Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist

Velger du å betale med faktura mottar du faktura på epost når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager. Det tilkommer ikke noe fakturagebyr. Klikk her for å lese mer om Klarna Faktura

Klarna delbetaling / konto

Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme epostadresse som er lagt inn med bestillingen. Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling. Klikk her for å lese mer om Klarna delbetaling/konto

Vanlige spørsmål

Må jeg oppgi mitt personnummer i kassen?

Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling. Ved betaling med VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer.

Hvordan vet jeg at ordren er bekreftet?

Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost  kan du kontakte oss på post@kagalleri.no. Husk å sjekke søppelkassen din før du kontakter oss. 

Kjøpet gikk ikke igjennom, men det har blitt gjort en reservasjon?

Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.

Hvorfor ble ikke kjøpet mitt godkjent?

Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

- Du er under 18 år
- Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
- Du har oppgitt feil personnummer
- Du har nådd din maksimale kredittgrense

Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her:  https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Hvordan bruker jeg rabattkode?

Under oversikten over varene i handlekurven står det “Legg inn gavekort eller rabattkode”. Skriv inn rabattkoden din, og trykk på “Bruk kode”. Rabatten trekkes da automatisk fra sluttsummen i handlekurven.

Kan jeg få rabattkode av dere?

Aktuelle rabattkoder annonseres på sosiale medier, som Facebook, Instagram og Snapchat. De sendes også ut i nyhetsbrevene våre, så vi anbefaler å melde deg på vårt nyhetsbrev for å alltid få de beste tilbudene og rabattene først.

Kan jeg avbestille/endre min bestilling?

Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.

Hvordan oppretter jeg bruker/kundekonto?

Klikk på “Min konto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Opprett ny konto”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Registrer kundekonto”.

Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en link for å re-sette passordet ditt.
Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har handlet som gjest tidligere. Da kan du opprette ny bruker ved å gå til Min Konto